loading...
رئال نيوز-پايگاه خبري باشگاه رئال مادريد
امین بازدید : 48 دوشنبه 1392/02/09 نظرات (0)

خوزه مورنییو ، مربی پرتغالی رئال پیش از بازی با بورسیا گفت که تیمش در بازی برگشت در والدبباس باید جدی تر باشد

خوزه مورنییو ، مربی پرتغالی رئال پیش از بازی با بورسیا گفت که تیمش در بازی برگشت در والدبباس باید جدی تر باشد و افزود :" در وست فالن مثل بازیهای دوستانه ظاهر شدیم . "
روحیه خوانیتویی :" می دانم که منظور از این ترکیب کلمات چیست . نیازی نیست که من توضیح بدهم . این ها مربوط به تاریخ و قابل احترام هستند . من هم به خوانیتو خیلی احترام می گذارم . درصد شانس ؟ از حذف شدن متنفرم . می دانیم که وقتی بازی 1-4 شروع بشود چه اتفاقی می افتد و به همین خاطر سخت است که با ریاضیات بتوان شانس هایمان را حدس زد . "
احتمال حماسی بازی کردن :" پس از بازی با دورتموند ، شما خبرنگاران از من می خواستید که چنین حرفهایی به بازیکنان زده باشم اما من نتوانستم این کار را کنم و چند روز بعدش با آنها صحبت کردم و آن چه باید می گفتم را گفتم . مهم این است که نسبت به بازی در دورتموند یک واکنش ثبت داشته باشیم . "
بازی فردا می تواند به معنای موفقیت یا ناکامی مورینیو باشد ؟ " نه ، در همه باشگاه موفقیت مربوط به همه است و ناکامی برای مربی است . نه تنها رئال ، بلکه در همه باشگاه ها و همه فرهنگ ها همین طور است . من آرام هستم . رکورد 100 امتیاز رئال هنوز در تاریخ ثبت است ، همان طور که اگر فردا صعود کنیم در تاریخ ثبت می شویم . اما اگر به فینال نرسیم ، من ناکام خواهم بود . "
ناکامی در زمین دورتموند :" قبل از بازی خواستار برقراری عدالت شدم چرا که فوتبال گاهی با ما عادل نبوده است . اغلب کسی می برد که لیاقتش نیست . اما فوتبال این بار پاسخ ما را داد و عدالت برقرار شد . تیمی که شایسته بود ، برد . مسلما این بار برقراری عدالت برای ما رضایت بخش نبود . "
رختکن :" نگران این نیستم که چه حسی وجود داشته باشد . نگران این هستم که با آنالیز بازی چهارشنبه برای بازی فردا تصمیمات درستی بگیرم . این دغدغه من است . "
ترکیب اصلی در بازی فردا :" این که ترکیب را کتمان کنم عادی است . این که در دورتموند آن را به جز پست دی ماریا آشکار کردم غیر طبیعی بود . این ترکیبی بود که همه می دانستند . فردا شرایط فرق دارند . ممکن است که از بازیکنانی استفاده کنیم که تا کنون نکرده ایم یا از ترکیب غیرمعمول استفاده کنیم . کریستیانو آماده است . آربلوا و مارسلو اما هنوز مصدوم هستند . بقیه هم آماده اند . "
کلوپ و تکذیب این که مورینیو به او گفته بوده که به چلسی می رود :" اول این که آینده من به بازی فردا بستگی ندارد . در مورد کلوپ و روزنامه ها هم باید بگویم که روزنامه نمی خوانم پس نخوانده بودم که کلوپ گفته که چنین صحبتی از من نشنیده است . "
شرایط برای بازگشت :" از نظر من فقط به فوتبال بستگی دارد . یک بازی را با چهار گل باختیم و 90 دقیقه دیگر باقی مانده است . شانس وجود دارد . اگر مثل بازی در دورتموند باشیم شانس نداریم . اما اگر به خود باور داشته باشیم من هم این حس را خواهم داشت که می توانیم . اما فقط به فوتبال بستگی دارد . امروز شنیدم که یکی از بزرگان فوتبال در مورد مسائل پشت پرده صحبت کرده بود . سه سال پیش هم من همین حرفها را زدم و دنیا روی سرم خراب شد . تیم من پشت پرده ندارد و فقط رو بازی می کند . بازیکنان من آن قدر ساده هستند که حتی فقط لواندوفسکی چهار گل هم به آنها می زند او را نمی زنند . در حالی که حریف در همان آغاز کار با پنج خطا مواجه شد . باید تیم باشیم . می خواهم که بازیکنان از نظر ذهنی قوی باشند . شاید به قول برخی ها بازی شنبه خسته کننده بوده باشد اما به نظر من یک تیم متحد ، جدی و سرسخت بودیم که می خواستیم به هدفمان برسیم . "
شانس جبران :" باید سعی کنیم که پیش بیافتیم . دو گل برای ما کم است . باید تا آخرین نفس تلاش کنیم . اگر مثل بازی در دورتموند باشیم باید صعود را فراموش کنیم . اگر مثل بسیاری از بازیهای بزرگمان با انگیزه باشیم هر چیزی محتمل است . فوتبال ، فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد . "
آنالیز :" وقتی نیاز بود با بازیکنانم این کار را کردم . نیازی نبود که شما این را از من بخواهید . "
غیبت خودش در کلیپ روحیه دهی :" من نبودم چرا که این برای جلب انگیزه بهتر بود . آنهایی که خوب بازی کرده بودند انگایزه می دادند . من فقط یک مربی هستم و نتایج به من مربوط است . روحیه دادن کار دیگران است . "
شایعات در مورد آنجلوتی :" حسی ندارم . از خود رئال و آنجلوتی در این باره بپرسید . نمی دانم که این آخرین بازی چمپیونزلیگی من در برنابئوست یا نه اما مهمترین بازی ده سال اخیر رئال است .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 456
  • بازدید کلی : 4,453