loading...
رئال نيوز-پايگاه خبري باشگاه رئال مادريد
امین بازدید : 59 چهارشنبه 1392/02/18 نظرات (0)

سرمربي جنجالي رئال مادريد در مصاحبه اي با اعلام اينکه دوست دارد در رئال مادريد بماند به انتقادهاي چند روز گذشته عليه خود پاسخ داد.

در حالي که در چند روز گذشته آندس اينيستا و پپه به انتقاد از نيمکت نشين کردن ايکر کاسياس در رئال مادريد پرداخته بودند، ژوزه مورينيو در مصاحبه با خبرنگاران به انتقاد شديد از اين دو بازيکن پرداخت تا روزهاي آخر مورينيو در مادريد نيز خالي از حاشيه نباشد.

ژوزه مورينيو در گفتگو با خبرنگاران ابتدا درباره ماندن يا رفتنش از رئال مادريد گفت:‌ برنامه ريزي کردم که در رئال مادريد بمانم. من در رئال مادريد احساس خوبي دارم و دوست دارم فصل آينده در رئال مادريد باشد. من احساس خوبي دارم. دنياي فوتبال مانند جامعه در حالت کلي دنيايي با "دو رويي " است اما من در اين فوتبال احساس آرامش مي کنم.

 مورينيو درباره گفته هاي پپه در حمايت از کاسياس پس از بازي با وايادوليد گفت:‌تحليل گفته هاي پپه کار آساني است. مشکل او يک اسم است. رافائل واران. گفته هاي پپه به خاطر نا اميدي اوست. براي يک مدافع 29 ساله (پپه) آسان نيست که ذخيره يک بازيکن 19 ساله (واران) شود اما عملکرد واران فوق العاده بوده است. پپه پيش از اين مدافع ثابت بود اما الان اوضاع براي او فرق کرده است. من مشکلي با پپه ندارم و مي دانم که نيمکت نشيني براي او سخت است. افراد کمي هستند که در انتخاب راموس و واران به عنوان مدافعان رئال ترديد داشته باشند.

مورينيو درباره انتخاب بحث برانگيز دروازه بان در رئال مادريد گفت:‌ براي اينکه بخواهم به مارسلو يا کوئنترائو يا بين ژابي آلونسو و لوکا مودريچ به يک بازيکن بازي دهم ، شير يا خط نمي اندازم بلکه ساعت ها مطالعه مي کنم، مشورت مي گيرم و بحث مي کنم. من ديه گو لوپس را بيشتر از کاسياس دوست دارم. من دروازه باني را دوست دارم که بازي با پاهايش قوي باشد و روي خروج ها از دروازه بيرون بياييد. تا زمانيکه سرمربي رئال باشم ديه گو لوپس دروازه بان من خواهد بود.

سرمربي رئال مادريد درباره بازي با مالاگا گفت :‌بايد براي خودمان انگيزه ايجاد کنيم . ما تنها تيمي در بين تيم هاي بزرگ اروپا هستيم که اين فصل در سانتياگو برنابئو شکست نخورديم و مي خواهيم اين روند را در بازي فردا ادامه دهيم.

مورينيو در پايان درباره گفته هاي اينيستا درباره اينکه بازي نکردن کاسياس گفت‌:‌ اينيستا بهتر است فکر تيم خود باشد و به جاي تحليل تيم ما تيم خودشان را تحليل کند که چرا بدون ليونل مسي در ليگ قهرمانان تفاوت هاي اين تيم محسوس مي شود.

رئال مادريد بامداد پنجشنبه در ليگا ميزبان مالاگا است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 465
  • بازدید کلی : 4,462