loading...
رئال نيوز-پايگاه خبري باشگاه رئال مادريد
امین بازدید : 61 پنجشنبه 1392/02/19 نظرات (1)

با بازنشستگی سرالکس فرگوسن ، گزینه جدیدی برای فصل آینده مورینیو پیدا شده است . مورینیو هیچ گاه علاقه خود به سرمربیگری یونایتد ها را پنهان نکرده بود .

با وجود اینکه مورینیو در کنفرانس خبری سه شنبه گفت میخواهد در رئال مادرید بماند ، اما مشکلات اخیر او با بازیکنان و هواداران تیم باعث شده جدایی او از باشگاه در پایان فصل قطعی به نظر برسد . توهین های هواداران به مربی ، درگیری با کاسیاس و پپه ، مشکلات با رسانه هایی مثل مارکا و … ادامه فعالیت مورینیو در رئال مادرید را تقریبا غیر ممکن کرده است .

با اینحال چند ماهی است که از چلسی تیم سابق آقای خاص به عنوان تیم بعدی او یاد می شود . روزنامه های بریتانیا از توافق پنهانی مورینیو و آبراموویچ خبر میدهند و حتی امروز بنیتس سرمربی چلسی این شایعات را تایید کرد . گفته می شود صعود چلسی به لیگ قهرمانان اروپا و خرید بازیکنانی چون فالکائو و لوادونسکی از شرایط مورینیو برای پیوستن به آبی های لندن باشد .

در حالیکه همه چیز جنبه قطعی به خود میگرفت ، بیانیه باشگاه منچستر یونایتد همه چیز را در ابهام فرو برد . سر الکس فرگوسن پس از ماه ها فکر کردن تصمیم به بازنشسنگی گرفت و این یعنی مورینیو میتواند به یکی از بزرگترین اهداف ورزشی اش یعنی جانشینی فرگوسن دست پیدا کند . از دیوید مویس مربی اورتون ، ژوزه مورینیو و یورگن کلوپ به عنوان گزینه های مربیگری یونایتد در فصل آینده نام برده می شوند . به نظر میرسد رفاقت مورینیو با فرگوسن و تجربه بیشتر او در باشگاه های بزرگ ، شانس او را در مقابل گزینه های دیگر بیشتر کرده است .

این ها در حالی است که رئال مادرید با از دست دادن لالیگا و لیگ قهرمانان ، منتظر فینال کوپا دلری مقابل اتلتیکو است تا مورینیو آخرین جام خود در مادرید را بدست بیاورد .

اگر فرض ماندن مورینیو در مادرید را محال بدانیم ، آینده او به دو باشگاه بزرگ انگلیسی گره خورده است ، منچستر یونایتد و چلسی .

امین بازدید : 42 دوشنبه 1392/02/09 نظرات (0)

رئال برای انگیزه دادن به تیم مورینیو برای بازی فردا همه کار می کند . حالا باشگاه قرار است که یک چادر بزرگ برای بازی فردا در نزدیکی برنابئو در خیابان کاستیانا بزند تا 20 هزار رئالی در آن گرد هم بیایند .
قرار است که از سه ساعت قبل از بازی ، هواداران با اشتیاق و انگیزه آماده تشویق تیم در مسیر رسیدن به فینال چمپیونزلیگ شوند . دو سال پیش در فینال کوپا در مستایا نیز در نزدیکی استادیوم این اتفاق افتاده بود . کانون های هواداری توسط باشگاه تشویق شده اند تا خود را به این " فن زون " برسانند تا روحیه بازگشت های بزرگ اروپایی برای تیم زنده شود .

امین بازدید : 79 دوشنبه 1392/02/09 نظرات (0)

رافائل نادال تنيسور مطرح جهان به صعود رئال به فينال ليگ قهرمانان مطمئن است.

در آستانه ديدار برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان بازي بين رئال و بورسيا دورتموند رافائل نادال تنيسور مطرح و از هواداران پر و پا قرص رئالي به پيروزي تيمش اطمينان دارد.

نادال گفت : به نظر من هيچ انگيزه اي بالاتر از بازي در استاديوم سانتياگو برنائبو براي صعود به فينال وجود ندارد. من به صعود رئال مطمئنم.

به خاطر داريد كه رئال هفته گذشته مهمان دورتموند بود و چهار بار دروازه اش گشوده شد و 30 آوريل مادريديها ميزبان آنها در برنائبو خواهند بود.

از سوي ديگر روز گذشته رافائل نادال قهرماني را در تور بارسلونا از آن خود كرد.

امین بازدید : 49 دوشنبه 1392/02/09 نظرات (0)

رائول گونسالس به منظور تشويق رئال‌مادريد در بازي سه‌شنبه ليگ قهرمانان اروپا به سانتياگوبرنابئو خواهد رفت.

 

 

 

 

رئال‌مادريد سه‌شنبه شب در ليگ قهرمانان اروپا در ديداري حساس ميزبان بوروسيادورتموند است ديداري که خورخه والدانو، مدير رئال‌مادريد آن را حساس‌ترين بازي 10 سال اخير کهکشاني‌ها مي‌داند.

به گزارش ايسنا،رائول گونسالس، ستاره سابق رئال‌مادريد با کسب اجازه از مسئولان باشگاه قطري السد قصد دارد، رئال‌مادريد را در بازي سه‌شنبه شب در ليگ قهرمانان اروپا همراهي کند.

رائول چندي پيش توانست 1000 بازي رسمي خودش را انجام دهد. مهاجم اسپانيايي السد قطر توانسته است يازده گل براي اين تيم به ثمر برساند و چندي پيش هم به عنوان قهرماني ليگ ستارگان قطر رسيد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 475
  • بازدید کلی : 4,472