loading...
رئال نيوز-پايگاه خبري باشگاه رئال مادريد
امین بازدید : 64 دوشنبه 1392/02/09 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو چهره جدید لیست رئال نسبت به بازی قبلی بود . بازیکن پرتغالی در تمرینات گروهی بدون مشکل حضور داشت و می تواند فردا مقابل تیم آلمانی حضور یابد .
تنها مارسلو و آربلوا به علت مصدومیت در این بازی حضور نمی یابند . لیست را کاسیاس ، آدان ، دیگو لوپز ، واران ، په په ، راموس ، کوئنت رائو ، کاروالیو ، آلبیول ، ناچو ، خدیرا ، کاکا ، اوزیل ، ژابی ، اسین ، مودریچ ، کایخون ، دی ماریا ، کریستیانو ، بنزما ، هیگوائین و موراتا تشکیل مدهند .

امین بازدید : 79 دوشنبه 1392/02/09 نظرات (0)

رافائل نادال تنيسور مطرح جهان به صعود رئال به فينال ليگ قهرمانان مطمئن است.

در آستانه ديدار برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان بازي بين رئال و بورسيا دورتموند رافائل نادال تنيسور مطرح و از هواداران پر و پا قرص رئالي به پيروزي تيمش اطمينان دارد.

نادال گفت : به نظر من هيچ انگيزه اي بالاتر از بازي در استاديوم سانتياگو برنائبو براي صعود به فينال وجود ندارد. من به صعود رئال مطمئنم.

به خاطر داريد كه رئال هفته گذشته مهمان دورتموند بود و چهار بار دروازه اش گشوده شد و 30 آوريل مادريديها ميزبان آنها در برنائبو خواهند بود.

از سوي ديگر روز گذشته رافائل نادال قهرماني را در تور بارسلونا از آن خود كرد.

امین بازدید : 51 دوشنبه 1392/02/09 نظرات (0)

ژوزه مورينيو در ديدار با بورسيادورتموند شب سختي را پيش رو دارد؛ شبي که ممکن است او را به روياي کسب سومين فتح اروپا نزديک کند يا پايان همه روياهاي قهرماني قاره‌ سبز با مادريدي‌ها شود.

فرداشب (سه‌شنبه) پيکارهاي دور برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا با يک ديدار در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو آغاز مي‌شود. رئال و مربي پرتغالي‌اش که چهارشنبه شب گذشته به طرز شگفت‌انگيزي در بازي رفت با نتيجه 4 بر يک مغلوب حريف آلماني شد، 90 دقيقه پر فشار را پيش رو دارند.

به گزارش فارس ، مورينيو معروف به «آقاي خاص» که در سال 2004 با پورتو و در سال 2010 با اينترميلان ايتاليا فاتح ليگ قهرمانان اروپا شد، در اين بازي يکي از سخت‌ترين و فراموش‌نشدني‌ترين شب‌هاي زندگي خود را پشت سر خواهد گذاشت. اين مربي پر هياهو که 3 سال قبل با روياي کسب قهرماني اروپا با سفيد‌پوشان به مادريد اثاث‌کشي کرد و سکاندار پايتخت‌نشين‌ها شد، براي آنکه به هدفي که در بدو ورودش داشت، برسد، چار‌ه‌اي ندارد استراتژي و تاکتيکي را انتخاب کند که باعث جبران شکست سنگين از زردپوشان دورتموندي شده و رئال را از حذف در مرحله قبل از فينال، رهايي ببخشد.

دسترسي به اين هدف با توجه به پتانسيل حرفه‌اي مسئول فني کهکشاني‌ها و ستارگان ارزشمند و گران‌بهايي که در زمين و روي نيمکت‌ دارد، براساس منطق ورزش غير ممکن نيست. در اين ميان البته او با مشکلاتي نيز مواجه است که شايد مهم‌ترينش، ابهام در وضعيت جسماني کريس رونالدو، فوق ستاره خط آتش تيمش باشد که هنوز مشخص نيست به سبب آسيب‌ديدگي امکان همراهي تيم را بيابد. از طرفي آمادگي فراوان تيم آلماني و هوشياري تاکتيکي يورگن کلوپ، مسئول فني دورتموند، چالش ديگري است که پيش روي وي قرار دارد.

چنانچه مربي رئال براي اين مسائل، راه‌حل‌هاي مفيدي بيابد، مي‌تواند در سانتياگو برنابئو انتقام ناکامي از دورتموند را گرفته و در روزهاي واپسيني که گفته مي‌شود اواخر دوره همکاري او با مادريدي‌ها است، رئال را به فينال اين جام در ورزشگاه ومبلي رسانده و قدمي اساسي براي دسترسي به فتح عنوان قهرماني قاره سبز بردارد.

اين پيکار ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

امین بازدید : 38 دوشنبه 1392/02/09 نظرات (0)

هافبک آلماني رئال مادريد معتقد است که هواداران‌شان عامل صعود اين تيم به فينال ليگ قهرمانان اروپا خواهند شد.

سامي خديرا در آستانه ديدار با دورتموند در دور برگشت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: رئال مادريد تاکنون از شب‌هاي رويايي در برنابئو لذت برده است به خصوص در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا.

به گزارش فارس، وي حمايت هواداران را براي تيم مهم دانست و گفت: هواداران بايد مثل هميشه از همان ابتداي مسابقه با اعتماد کامل ما را تشويق کنند. از اين نظر اصلا نگران نيستم.

هافبک رئال مادريد اضافه کرد: در بازي‌هايي مثل اين، حمايت از سکوها مهم‌تر مي‌شود و مي‌تواند يک عامل تعيين‌کننده باشد. مي‌دانم که هواداران‌مان ما را در اين مسابقه همراهي مي‌کنند.

خديرا خاطرنشان کرد: زدن گل زودهنگام مهم است اما رئال مادريد نبايد برتري‌اش را از دست بدهد و عجله کند.




 

امین بازدید : 47 دوشنبه 1392/02/09 نظرات (0)

سرمربي بورسيا دورتموند اظهارات روزنامه بيلد مبني بر ادعاي وي درباره حضور سرمربي رئال مادريد در چلسي براي فصل آينده را رد کرد.

 

يورگن کلوپ ادعاهاي روزنامه بيلد را مبني بر اينکه سرمربي بورسيا دورتموند معتقد است مورينيو فصل آينده هدايت چلسي را در دست خواهد گرفت، رد کرد.

به گزارش فارس، کلوپ با ابراز ناراحتي از انتشار چنين مطلبي گفت: اين داستان مسخره‌اي است. هرگز به هيچ‌کس نگفتم که مورينيو به چلسي يا هر باشگاه ديگري مي‌رود.

وي ادامه داد: من آدمي نيستم که چنين کارهايي انجام دهم. پيش از بازي مقابل فورتونا اين داستان را شنيدم و بايد تأييد کنم که بسيار ناراحت و عصباني شدم زيرا اين کاملا اشتباه و يک داستان ساختگي است.

سرمربي دورتموند خاطرنشان کرد: مورينيو يک همکار و يک دوست است و هرگز چنين رفتاري در قبال او نخواهم داشت.


امین بازدید : 49 دوشنبه 1392/02/09 نظرات (0)

رائول گونسالس به منظور تشويق رئال‌مادريد در بازي سه‌شنبه ليگ قهرمانان اروپا به سانتياگوبرنابئو خواهد رفت.

 

 

 

 

رئال‌مادريد سه‌شنبه شب در ليگ قهرمانان اروپا در ديداري حساس ميزبان بوروسيادورتموند است ديداري که خورخه والدانو، مدير رئال‌مادريد آن را حساس‌ترين بازي 10 سال اخير کهکشاني‌ها مي‌داند.

به گزارش ايسنا،رائول گونسالس، ستاره سابق رئال‌مادريد با کسب اجازه از مسئولان باشگاه قطري السد قصد دارد، رئال‌مادريد را در بازي سه‌شنبه شب در ليگ قهرمانان اروپا همراهي کند.

رائول چندي پيش توانست 1000 بازي رسمي خودش را انجام دهد. مهاجم اسپانيايي السد قطر توانسته است يازده گل براي اين تيم به ثمر برساند و چندي پيش هم به عنوان قهرماني ليگ ستارگان قطر رسيد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 446
  • بازدید کلی : 4,443